28. tammikuuta 2017

Saadut postikortit viikolta 4

Viime viikolla saatuja postikortteja postatessani en huomannutkaan, että joukossa oli yksi uusi maa! 

Jännää miten olin ohittanut sen täysin. Mulla ei siis ollut ennestään ollenkaan korttia Irlannista. Kattelin postcrossingin sivuilta, että siellä on vain vähän yli 1000 jäsentä, joten ei ihmekään, ettei heti ensimmäisenä ole tullut vastaan.

Tässä tulee kuitenkin tämän viikon saapuneet postikortit. :)

Taiwanista




Taiwanista




Suomesta swappi

Nämä paikkakuntakortit sain kokoelmaani Pipopäältä blogini kautta. Ensimmäinen korteista on Suomussalmen kortti, jossa näkyy Talvisodan Monumentti. Minäkin kävin Suomussalmella viime kesänä geokätköilyn merkeissä ja yritin myös löytää Suomussalmi-korttia, mutta mulla ei lykästänyt sillä kertaa. Onneksi kuitenkin sain sellaisen tätä kautta. :) 



Jos teillä muillakin sattuu olemaan jotain paikkakuntakortteja, laittakaahan viestiä, jos haluatte swapata! Mulla on vielä aika pieni kokoelma näitä kortteja.. Enimmäkseen niitä on kertynyt kainuusta ja lapista. Mulla ei valitettavasti oo tällä hetkellä "vapaat" kortit esillä missään.

Viime viikon saadut kortit löytyvät TÄÄLTÄ. :)

2 kommenttia:

  1. IHANA toi Taiwanista tullu eka kortti :D Oon alkanu lämmetä Aasiasta tuleville näkymä yms korteille. :D Euroopasta kun samaiset on yleensä melko tylsähköjä ja monikuvaisia (mistä en itse tykkää). :)
    Pistän korvan taakse tuon paikkakuntakortti-asian. Nyt kun on takaisin Etelässä niin käy taas useammin esim. Loviisassa ja Kouvolassa. :D Jos sieltä vaikka sattuisi muutama kortti mukaan niin lupaan olla yhteyksissä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aasialaiset maisemakortit on kyllä yleensä ihan eri luokkaa kuin euroopan! Nuissa on sitä jotain. :)

      Huippua! Laitahan viestiä, jos innostut hommaamaan niitä kortteja jossain välissä. :)

      Poista